יום שבת, 11 בנובמבר 2017

כיסוי לגלקסי 8 / 8 פלוס / נוט 8 otterbox defender

מחפשים כיסוי לגלקסי 8 אוטרבוקס דיפנדר,מגן לגלקסי s8 פלוס otterbox defender ? כיסוי לגלקסי נוט 8 אוטרבוקס דיפנדר המגן החזק בעולם הכולל 5 שכבות הגנה + קליפס / תופסן לחגורה עכשיו בישראל כסוי לסמסונג גלקסי 8 / גלקסי 8 פלוס / גלקסי נוט 8 מסדרת אוטרבוקס דיפנדר עכשיו במחירים מיוחדים .
להשיג באתר 2cover.co.il 






צד שלישי יצרנית אביזרים Zagg היא חזרה עם מגן מסך חדש זה קורא את עקומת ההגנה ספיר. עקומת מתחבר המסך S8 של גלקסי שלך ועוטפת סביב הקימורים שלה בצד שמאל וימין כדי להגן עליו מפני נפילה. לדברי Zagg, הפתרון שלה מציע שבע פעמים הגנה יותר לנפץ מאשר מסך לא מוגן. בעוד זה על המכשיר שלך, אתה יכול להמשיך לקיים אינטראקציה עם המסך עם האצבעות שלך, אם כי היו לנו כמה תוצאות מעורבות כאשר בוחנים את המסך מגינים על S8 גלקסי.
זיכוי תמונה: Zagg

בגלקסיה של סמארטפונים ממתכת וזכוכית, סמסונג S8 בולטת כמחזה אמיתי. כפי שמתואר סקירה גלקסי S8 שלנו, מסך מדהים יש עקומות בכל המקומות הנכונים יש skimpiest של לוחות. זה טלפון נהדר למראה, אבל הוא לא נבנה כדי לעמוד בעולם האמיתי, הבלתי סולח. זרוק את ה- S8 שלך ואתה מסתכן scuffs ו dings במסגרת מתכת, או גרוע מזה, שריטות או סדקים במסך כי הם pricey כדי לתקן. עם זאת, אתה באמת צריך להשקיע קצת הגנה. להלן כמה מן המקרים הטובים ביותר Galaxy S8, רבים מהם להשתנות צורה וסגנון. לאחר שתבחר את המקרה שלך, אתה עשוי להיות מעוניין הטוב ביותר אביזרים S8 Galaxy שאינם מקרים.

דף 1: תיוק ומינימלי GALAXY S8 מארזים

תיק דק סופר דק ($ 25)

במקרה הטוב ביותר Galaxy S8 - מקרה peel
גלקסי S8 הוא כזה יופי מלוטש, כי אתה עלול להרתע למחשבה על סטירה במקרה פלסטיק, חסון על זה. זו הסיבה שפייל תכנן את הקונכיות הקטנות והמינימליסטיות האלה - כדי לספק שכבה דקה של 0.35 מילימטר של הגנה מבלי לקלקל את התחושה או את המראה של הטלפון. אין לוגו חזק כאן וכל הכפתורים של הטלפון, יציאות ותכונות אחרות, כולל הקצוות המעוקלים, נגישים בקלות. הלוגו של סמסונג זורח בעדינות על גרסאות אפור וכסף, או שאתה יכול לבחור תצורה שחור שחור.
קנה אחד עכשיו מ:
לְקַלֵף
קייס-מאט בריליאנס הקשוח (70 $)

מארז מקרה מבריק מקרה קשה
אם אתה אוהב ניצוצות, אז זה מקרה גלקסי S8 הוא בשבילך. מצופה גבישים אמיתיים ומבטא מתכתי, זה מקרה המושך את העין מגיע שמפניה, זהב מוזהב, או תחרה. אתה לא צריך להקריב את הפונקציונליות של סגנון, או, כי זה מקרה שכבת כפול שעונה על סטנדרטים טיפה צבאית הבדיקה. כמה קונים דיווחו על בעיות עם גבישים אבודים, אבל בהתחשב זה מגיע עם אחריות לכל החיים, אתה יכול ליצור קשר Case-Mate עבור תחליף אם אתה נתקל בבעיות כלשהן.
קנה אחד עכשיו מ:
אֲמָזוֹנָה
Snakehive אוסף פסטל ארנק עור ($ 28)

הטוב ביותר גלקסי s8 מקרים Snakehive אוסף פסטל עור ארנק
תוצרת פוליאם יפהפייה, במקרים פוליו אלה מבית המותג האנגלי הבריטי Snakehive, מגיעים במגוון צבעים המותאמים היטב לסניניגנים של הקיץ. גווני פסטל נע בין ירוק מנטה אפרסק, כדי לימון, לילך, יערה. קיימות שתי גירסאות של צלילים זמינים גם כן. כל מקרה מהמם מבחוץ, ומעשי מבפנים, עם שלושה חריצים לכרטיס, תא הערה, ואת בעל הטלפון שעדיין מספק גישה מלאה ללחצנים ומחברים של המכשיר. הכרטיסייה המגנטית משאירה את הסגירה סגורה, וניתן לכסות את העטיפה כדי להפוך את הידית. במקרה פוליו זמין גם עבור Galaxy S8 פלוס.
קנה אחד עכשיו מ:
SNAKEHIVE
Numad Folio ארנק מקרה ($ 50)

Numad Folio ארנק מקרה
קלאסי, עמיד, ומעשית, זה תיק עור אמיתי ארנק מן הנומד יכול להיות בן זוג אידיאלי עבור S8 גלקסי שלך. יש בה קליפה דקה ודקה בתוך הטלפון, המחזיקה את הטלפון שלך במקומו, והוא עטוף בעור פטינה אמריקני חום או אפור. הכריכה הפנימית כוללת שלושה חריצי כרטיס מסודרים היטב ויש שקיק גדול יותר מאחור תמורת כסף. יש פתחים נדיבים עבור גישה לחצנים, יציאות, מצלמה, וכל דבר אחר.
קנה אחד עכשיו מ:
הקנייה הכי משתלמת
Skech Crystal Clear Clear ($ 20)

Skech קריסטל Clear מקרה
אנחנו לא מאשימים אותך אם הרעיון של כיסוי על העיצוב שלך מדהים גלקסי S8 יש לך לטלטל את הראש, אבל הטלפון הזה הוא ניזוק בקלות. Skech אולי את הפשרה המושלמת בשבילך עם כיסוי קריסטל Clear S8 שלה. הגב הוא פוליקרבונט קשה, ואת המסגרת היא חומר רך שנועדה לספוג זעזוע השפעה. יש רזה מכסה לכסות מדויק לחתוך- outs עבור יציאות, מצלמה, וכל דבר אחר. זה רזה, אז אתה לא יכול לצפות הגנה טיפה מוקשח, אבל זה יהיה להדוף מכשולים קטנים שריטות. כמו כן, יש ציפוי אנטי מצהיב, ולכן אין צורך לדאוג קרני UV.
קנה אחד עכשיו מ:
אמזון
מארז מארנק Q4 של ארנק Q ($ 25)

מארז מארנק Q4 כרטיס
אתה יכול לזרוק את הארנק עם המקרה הזה, בתנאי שאתה לא משתמש יותר מדי קלפים. זה אופציה רזה לעומת אחרים ארנק S8 מקרים אחרים, כי זה מקרה TPU פגז סטנדרטי עם שקיק מיוחד תפור על הגב עם שטח של עד שלושה קלפים. יש רצועות מרקם בצדדים עבור אחיזה משופר, מדויק לחתוך- outs עבור יציאות, מצלמה, חיישן טביעות אצבע, ואת הכפתור מכסה הגון. הוא משתרע מעט בחלק העליון והתחתון של החלק הקדמי כדי להגן על המסך. יש גם חריץ חכם על הגב, כך שתוכל להשתמש באחד הקלפים שלך כמו kickstand.
קנה אחד עכשיו מ:
אֲמָזוֹנָה
רינושילד קראשגארד פגוש ($ 25)

רינושילד קראשגארד פגוש
זה מגן פגוש הוא אלטרנטיבה טובה מקרה מסורתי גלקסי S8, כי זה מספק הגנה איפה אתה צריך את זה ביותר - סביב המסגרת. הטלפון פתוח קדימה ואחורה, כך שקל לגשת למסך ותוכלו ליהנות מהתכנון המעוקל של סמסונג, אך הפגוש מתרחב מעט כדי להגן על שניהם. השילוב של קשה

מעצב טד בייקר יש שותפות עם Proporta על סדרה של מקרים פוליו מדהים עבור S8 גלקסי, כל מראה את המגמות האחרונות הדפס פרחי. הדגמנו את הדגמים השחורים של ענאן ודוגמניות עירום של פורצלן, כאן, אבל גם אוהבים את המודל הקלאסי של Cendra Butterfly. פתח את כיסוי פוליו מאובטח מגנטית כדי למצוא מראה שימושי בפנים, ולהיות בטוח בידיעה Proporta השתמש פגז electroplated לשמור הן את הטלפון ואת העיצוב מחפש את הטוב ביותר.
קנה אחד עכשיו מ:
PROPORTA
תיק עור Mujjo ($ 45)

גלקסי s8 מקרים
מקרי עור של Mujjo עבור iPhone הוכיח להיות כל כך פופולרי, הם החליטו להביא אותם S8 גלקסי. זהו סוג של מקרה שאתה רוצה אם אתה מחפש מקרה באיכות טובה עור שיימשך לך זמן רב. אתה יכול לראות כי Mujjo בחרה לקפל את העור כלפי פנים לכיוון המצלמה במקום באמצעות טבעת פלסטיק. הפנים של המקרה הוא חומר מיקרופייבר רך, ואת העור מלא תבואה הוא ייראה אפילו טוב יותר כפי שהוא הגילאים עם שימוש לטווח ארוך. במקרה זה מגיע שחור בצבע אוכף שיזוף יפה.
קנה אחד עכשיו מ:
MUJJO AMAZON
Speck Presidio Clear Case ($ 45)

גלקסי s8 מקרים
במקרה ברסידיו ברור מגיע במגוון של מראה שיתאים לכל טעם. אתה יכול לבחור לקבל את המקרה ברור, או שאתה יכול ג 'אז זה עם קצת נצנצים. המקרה יהיה להגן על הטלפון שלך והוא מסוגל לעמוד בפני נזק טיפות של עד שמונה מטרים. אחד מתופעות הלוואי המרגיזות ביותר של בעלות על מקרה ברור הוא הצהוב המבוהל, אך ספק משתמש בחומר הנקרא Impactium Clear אשר יתנגד לצביעה, גם כאשר הוא נחשף לשמש למשך תקופה ארוכה.
קנה אחד עכשיו מ:
אמזון
מגולף צב שיבוץ חוף הים פגז מקרה ($ 55)

הטוב ביותר גלקסי s8 מקרים מגולף צב שיבוץ חוף הים מעטפת מקרה
אנחנו מעריצים גדולים של גלקסי S8 במקרים של מגולף העין. הם תכונה עץ אמיתי וכל מיני עיצובים אמנותיים שונים לתת לך מקרה ייחודי באמת המציע גם הגנה קל. המקרה עצמו הוא פשוט, פגז פלסטיק עם מדויק לחתוך- outs, רזה מכסה לכפתורים, וכן הוסיף אחיזה על הצדדים. לוחות האחורי הם בעבודת יד בארה"ב. זה אחד המשלב עץ סגול עם צדף אמיתי אמא של שיבוצי פנינים כדי להפוך את הצב. יש המון עיצובים אחרים לבחירה, החל עץ פשוט ב 24 $ לחומרים מעורבים כי לעלות עד 59 $.
קנה אחד עכשיו מ:
חָצוּב
OLixar Flexishield ג'ל מקרה ($ 7)

הטוב ביותר גלקסי s8 מקרים Olixar Flexishield ג 'ל מקרה
מקרים לא מגיעים הרבה יותר זול מאשר במקרה זה ג'ל בסיסי Olixar. זוהי שכבה אחת גמישה שקל להתאים. יש גדול לחתוך- outs ואת הכפתור רזה מכסה עבור גישה קלה לכל דבר. זה לא יציע הרבה בדרך של הגנה ירידה, אבל זה עושה לשפר אחיזה - ויש שפה סביב המסך. מסגרת הפגוש יש לסיים מבריק, ואילו הגב הוא מרקם בעדינות. אתה יכול לקבל את זה כחול שקוף או שחור מוצק. זה יכול לשמש גם פתרון stopgap בזמן שאתה ממתין במקרה S8 המועדפת שלך להשתחרר.
קנה אחד עכשיו מ:
FOB נייד
המשך קריאה ...
עמוד 2

דף 2: מגן GALAXY S8 מארזים

אוטרבוקס קומטאוטר קייס ($ 20)

גלקסי s8 מקרים
מעט מאוד יצרנים במקרה יש את המוניטין של Otterbox להגנה על ירידה, ומצאנו מדוע כאשר הסתכלנו כיצד יצרנים לבדוק את המקרים מחוספס שלהם. אם אתה מחפש הגנה על החובה כבד עבור S8 גלקסי, אז אוטרבוקס במקרים בהחלט צריך להפוך את shortlist. הסדרה Commuter הוא יותר לניהול, כמו Otterbox עשה את המקרים כמו רזה ככל האפשר מבלי להתפשר על קשיחות. במקרה זה תכונות של 2 שכבת הגנה של Otterbox ואבק מכסה כדי לשמור על עפר מתוך יציאות של הטלפון החכם. זה בא בשחור, אבל אתה יכול גם להזמין את זה בטווח של שני צבעים צבע שילובים.
קנה אחד עכשיו מ:
AMAZON OTERBOX
שקנאי Voyager מקרה ($ 40)

שקנאי Voyager מקרה
אחד המקרים הטובים ביותר עבור ה- Galaxy S8, Velager של שקנאי מכסה את הטלפון שלך מכל זווית ויש לו מגן מסך מובנה נרתיק. הגב שקוף, אבל יש מסגרת עבה, מגינה עם גימור מגע רך שמגביר את אחיזתו. הכפתורים יש מכסה מישוש ואת לחתוך- outs מדויקים, כך שתוכל להשתמש S8 שלך בסדר גמור עם המקרה על, וזה רק טוב, כי זה לא קל להסיר במהירות. לנרתיק יש גם קליפ חגורה מסתובב שיכול להכפיל את עצמו כמו בעיטה. זוהי אפשרות אמינה להגנה מפני ירידה והוא מגיע עם אחריות לכל החיים.
קנה אחד עכשיו מ:
אֲמָזוֹנָה
מארז Caseology Vault II ($ 10)

גלקסי s8 מקרים
Caseology מביא את המקרה Vault II ל S8 גלקסי, וזה נותן לך הגנה השפעה טובה מבלי להוסיף הרבה בתפזורת. במחלקת נראה, Vault II הוא מקרה טיפוסי שלך עמיד השפעה, אבל יש כמה מחשבה בזהירות אלמנטים שאנחנו מעריכים. הוספת קווים אלכסוניים בחלק האחורי של התיק נותן לך את האחיזה הנוספת שאתה צריך בעת שימוש בסמארטפונים גדולים. אנו שמחים גם לראות כי Caseology הוא שמציעות המכסה כפתור טקטילי, כפי שהוא יוצר תחושה כמו שאתה מראש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה