יום שישי, 3 בנובמבר 2017

מגן מסך זכוכית לגלקסי 8 פלוס

רכשתם סמסונג גלקסי 8 פלוס ? מחפשים מגן מסך זכוכית לגלקסי s8 פלוס ? עכשיו באתר 2cover.co.il מגן מסך זכוכית לגלקסי 8 פלוס במחיר מיוחד לזהמנות כנסו ישירות לאתר 2cover.co.il 






אז קנית את הדגל האחרון של סמסונג? מה הלאה? מלבד דברים ברורים כמו הגדרת הטלפון, חשוב להגן על ההשקעה שלך על ידי להרים דברים כמו מגיני מסך מקרה חסון Galaxy S8. זה נכון עוד יותר עכשיו כי סמסונג אימצה להציג מסך גדול פחות, כמו זה אומר שיש יותר מסך לשבור!

עם זה בחשבון, אנחנו כבר מעוגל כמה מן המקרים הטובים ביותר זמין כעת עבור Samsung Galaxy S8! הצטרף אלינו כפי שאנו לוקחים מקרוב. מתנדנד סמסונג פלוס בגודל של יקירי במקום? הקפד לבדוק את הרשימה של המקרים הטובים ביותר Galaxy S8 פלוס.

MNML מקרה גלקסי S8
הופעל

גלקסי S8 מקרה
אם אתה אוהב מקרים רזה ועיצוב מינימלי יותר S8 גלקסי SML מקרה MNML הוא המקרה בשבילך. במקרה זה הוא רק 0.35mm רזה, כן זה לא טעות דפוס, זה רזה. הם טוענים שיש את המקרה הדק ביותר בעולם. כפי שהשם מרמז על סגנון ועיצוב מינימלי כלומר אין מיתוג על המקרה. ברור לראות דרך תציג את גלקסי S8 ולהציע לך קצת הגנה מיום ליום ללבוש.

S8 MNML מקרה מגיע 5 צבעים שונים: שחור בהיר, שחור מוצק לבן בהיר, אלמוגים כחול, אדום. על מכירת $ 14.99.

BUY MNML CASE
רינושילד גלקסי S8 מקרה

ללא ספק Galaxy S8 הוא אחד הטלפונים האטרקטיביים ביותר בשוק עכשיו, אז למה לכסות את היופי הזה? אם אתה רוצה הגנה נוספת מבלי להקריב נראה טוב, מקרה פגוש כמו אלה המוצעים מ Rhinoshield יכול להיות הפתרון.

כשמדובר נופל, המציאות היא כי רוב הלחץ השפעה נופל על הצדדים - ולכן מקרה פשוט פגוש דק יכול באמת לעשות הבדל גדול. בנוסף, במקרה פגוש מוסיף gripability נוספת, אשר בהתחשב אופי חלקלק של זכוכית יכול באמת לבוא שימושי. אפילו חדשות טובות יותר, הפגוש העליון והתחתון של Rhinoshield מורמים, כלומר שהמסגרת לא רק מגינה על הצדדים, אלא גם מסוגלת להגן על החזית והגב מלקחת על עצמה את מלוא ההשפעה של טיפה.

ב $ 24.95, Rhinoshield רחוק מהמקרה הזול ביותר נמצא ברשימה זו, אבל יכול להיות מושלם אם אתה רק רוצה קצת הגנה נוספת אחיזה מבלי להוסיף בתפזורת ניכר.



רינגה פיוז 'ן הוא מקרה ברור המשלב גוף פוליקרבונט פגוש TPU כדי לאפשר לך להראות את המראה ואת העיצוב של הטלפון. במקרה הדק והקל, בקושי מוסיפים את כל הכמות לטלפון, אבל במקרה זה יש אישור MIL-STD 810G-516.6 להגנה מפני זעזועים. יש קיצורי דרך מדויקים ליציאת הטעינה, לרמקול, למצלמה, לשקע האוזניות ולסורק טביעות האצבע, ובעוד הלחצנים מכוסים, קל ללחוץ עליהם.

החלק פוליקרבונט של המקרה הוא ברור, אבל אתה יכול לבחור את הצבע של פגוש עם שלוש אפשרויות זמינות כעת, כולל ברור, עלה זהב קריסטל, עשן שחור. במקרה רינגה פיוז 'ן כרגע במחיר של $ 11.99.




זיקה פואטית היא מקרה ברור נוסף כי הוא רזה ומוסיף כמעט שום נפח לטלפון. המקרה מגיע עם פגז פוליקרבונט קשה ו TPU הלם, הלם ב עיצוב X-X להגנה פינה נוספת. הצדדים תכונה מרקם anti- להחליק מרקם לאחיזה טובה יותר, ואת בפנים יש מתוח מתח מתחלק דפוס עבור קליטת הלם. הלחצנים מכוסים, והמארז כולל קוצצים מדויקים עבור יציאת הטעינה, הרמקול, שקע האוזניות, המצלמה וסורק טביעות האצבע.

קליפת פוליקרבונט ברור, אבל אתה מקבל אפשרויות צבע שונים עבור סעיף TPU, כולל ברור, שחור וכחול. המקרה זיקה פואטי זמין כעת במחיר מוזל מאוד של רק 9.95 $, מה שהופך את זה מוחלט ביותר סבירים Galaxy S8 מקרה בשוק. אפילו יותר טוב, פואטי הוא מותג שאתה יכול לסמוך עליו.



The Spigen ניאו היברידית במקרה מציעה שכבת כפולה הגנה על ידי שילוב של מעטפת TPU עם מסגרת פוליקרבונט קשה. במקרה TPU הוא בדוגמת כדי לאפשר אחיזה טובה יותר על המכשיר, ועם פגז פגוש קשה, במקרה הוא MIL-STD 810G מוסמך להגנה על ההשפעה. אתה מקבל חותכים מדויקים עבור גישה לשקע האוזניות, יציאת הטעינה, המצלמה וסורק טביעות האצבע, בעוד שכפתור עוצמת הקול וכפתור ההפעלה מכוסים.

מגוון רחב של אפשרויות צבע זמינים, כולל gunmetal, בורגונדי, כסף ארקטי, כחול אלמוגים, כחול ניאגרה, מבריק שחור, סגול, תלוי איזה, את המחיר של Spigen ניאו היברידי מקרה משתנה בין $ 15.99 ו $ 17.99.



מארז Tauri ארנק יש החיצוני עור פרמיה מקרה זעזועים הלם TPU שמחזיק את הטלפון בחוזקה במקום. המקרה מגיע עם שלושה חריצים לכרטיס וכיס גדול להחזיק את הכסף שלך, שמירה על הכיסוי סגור הוא רצועת מגנטי קטן. חותכים מדויקים לאפשר גישה קלה ליציאת הטעינה, סורק טביעות אצבע, מצלמה, רמקול, hea

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה