יום חמישי, 2 בנובמבר 2017

כיסוי לגלקסי נוט 8 מאיפה לרכוש כיסויים ל galaxy note 8

רכשתם גלקסי נוט 8 ? מחפשים כיסוי לגלקסי נוט 8 ? מגן מסך זכוכית לגלקסי נוט 8 עכשיו באתר 2cover.co.il מבחר ענק של כיסויים לגלקסי נוט 8 במחירים מיוחדים להזמנות כנסו לאתר 2cover.co.l 




Kep גלקסי נוט 8 8 שלך מוגן מהיום הראשון עם מקרה איכות.

גלקסי נוט 8 גלקסי הוא בעיצוב עד להיות מתחרה על הטלפון של השנה. עכשיו, כי הטלפון הוא המשלוח, זה הזמן המושלם להרים אחד המקרים הטובים ביותר כדי לשמור על הטלפון החדש שלך מוגן.

שברנו את הדברים על ידי היצרן והציע קישורים ישירים לכמה מהסגנונות האהובים עלינו. אבל בסופו של דבר הבחירה היא שלך, ויש המון מקרים לבחירה. הנה כמה המועדפים שלנו!

סמסונג LED כיסוי מקרה OtterBox Commuter סדרה במקרה Speck Presido Grip במקרה מקרה Ringke גל Spigen מקרה מחוספס במקרה שריון במקרה כפול Pro במקרה RhinoShield CrashGuard פגוש מקרה UAG מונרך

סמסונג LED מארז כיסוי ארנק



סמסונג היא תמיד טובה ליצירת מקרים תכונה כמה תכונות ייחודי מדהים עבור הטלפונים שלה, ומעטים הם מגניב כמו LED ארנק כיסוי.

כיסוי לגלקסי נוט 8 מעוצב בצורה מבריקה תערובות המסך עם הפונקציונליות, ומאפשר לך לראות את הזמן הנוכחי ולהציג הודעות באמצעות נוריות מבלי לחשוף את המסך - כל מה שאתה עושה הוא ללחוץ על כפתור ההפעלה ואת פרסטו! מקרה זה כולל גם כיס פנימי לאחסון במזומן או כרטיסים, אשר יכול לעזור לך לחתוך את הכיס שלך לשאת.

אתה יכול לקבל את שלך עבור $ 60, או לבדוק את אתר האינטרנט של סמסונג כדי ללמוד על מקרים אחרים שהם מציעים, יותר מדי.


ראה בסמסונג


במקרים של אוטרבוקס

סדרה עבור

כיסוי לגלקסי נוט 8 עשוי להיות טלפונים הדגל היקר ביותר שפורסמו בשנת 2017, אז אתה הולך רוצה לשמור אותו מוגן. כאשר מדובר במקרים הטובים ביותר, אנשים רבים חושבים מיד על OtterBox. היא בנתה מוניטין מוצק של קבלת מקרים גדולים מגובים על ידי שירות לקוחות מצטיינים.

אנו ממליצים על מקרה Commuter Series שכן הוא שילוב נהדר של הגנה מחוספס כי OtterBox ידועה עיצוב רזה כך קל יותר להחליק לתוך כיס או ארנק. הערה 8 כבר טלפון מסיבי

עם זאת, אתה באמת מקבל מה שאתה משלם עבור OtterBox, הכולל את שירות הלקוחות הנ"ל זה שם כדי לעזור אם בעיות כלשהן צצים.

ראה באוטרבוקס


ספיק Presido Grip

במקרים ספייניים עבור כיסוי גלקסי נוט 8

במקרים speck מציעים מקרים אופנתיים, עדיין פונקציונלית אפשרויות עיצוב עבור אלה שרוצים להוסיף קצת glitz וזוהר לטלפון שלהם.

שקול את Speck Presido Grip, מקרה זה נועד למנוע טיפות הטלפון על ידי נותן לך מקרה עם החיצוני מסוגנן ו grippy. בפנים, ספק אומר מקרה זה נעשה עם חומר פוליקרבונט Impactium, אשר תוכנן במיוחד כדי לספוג השפעות טיפות. אבל הסיבה העיקרית שאתה אוהב את המקרה הזה הוא עבור אלה רכסים זווית מסוגנן על הגב. בשילוב עם גימור מט של מקרה זה, האצבעות שלך הם בטוח לאהוב את התחושה של המקרה הזה. זה יכול להיות שלך עבור $ 44.

ראה באמזון


במקרים רינגה

Ringke כחול כחול מקרה גל עבור Galaxy הערה 8

Ringke ידוע עושה מקרים נוצצים יותר עם עיצובים ודפוסי מעניין כדי לעזור להפוך את הטלפון שלך להתבלט משאר החפיסה.

רק לבדוק את המקרה Wave בכחול החוף, בתמונה מימין. זה מקרה מסוגנן שני חלקים המשלבת שכבת TPU רך עם מעטפת מחשב קשה זה תוכנן בצורה מבריקה. TPU חשוף על הגב תכונות גלים כי ירגיש נהדר בידיים שלך. אתה יכול לקבל את המקרה הזה במספר שילובי צבעים, אבל את הערך הטוב ביותר הוא החוף החוף כחול אשר ניתן לקבל רק 8.99 $ על אמזון. הגרסאות האחרות הן 12 $, כך שתוכל לחסוך כמה דולרים ולקבל לטעון את הגרסה הטובה ביותר למראה במקרה זה מ Ringke.

ראה באמזון


Spigen מקרה מחוספס שריון

Spigen במקרה מחוספס במקרה של Samsung Galaxy Note 8

עבור אלה שאינם רוצים להקריב שטח כיס להגנה, מקרה Spigened של שריון הוא אופציה נהדרת.

זה מלוטש, אחד חתיכת מקרה הוא מחוספס ומלוטש עם מבטאים סיבי פחמן זה נראה ממש נחמד על מכשירים גבוהים כמו הערה 8. זה עשוי מחומר TPU סלעי אז זה קל להתקנה ותכונות בגימור מט עבור מראה נהדר ותחושה. זה מקרה רזה מאוד, יותר מדי, אז אתה לא תהיה הוספת טון של בתמורה למקרה זה יספק הגנה מחוספס. החשוב מכל הוא המחיר - אתה יכול לקבל את זה במקרה אמין רק 12 $ על אמזון.

ראה באמזון


Incipio Carnaby Esquire סדרה מקרה



Incipio יש מספר מקרים זמינים עבור הערה 8, אבל אנחנו נוטים להמליץ ​​על מקרה מסוגנן במיוחד Incipio Carnaby Esquire סדרה.

במקרה קרנבי Esquire סדרה הוא רק 35 $ ו בולטת מכל שאר המקרים ברשימה זו עם כותנה ייחודית מבוסס כותנה חיצונית. הוא כולל מסגרת TPU המסייעת לפזר את ההלם מטיפות ואת מכסה הכפתור ואת חותכים היציאה מדויקים. זהו פתרון אלגנטי לשמירת הערה 8 שלך מוגן וזמין בשלושה גוונים עדינים של אפור על אמזון.

ראה באמזון


רינושילד CrashGuard פגוש במקרה



בסדר, אני יודע מה אתה חושב הרבה: אני צריך מקרה זה הולך לספק הגנה מקסימלית עבור הערה 8 שלי; מקרה פגוש פשוט לא לחתוך אותו!

אבל כפי שלמדתי מסקירת הקרנף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה