יום חמישי, 2 בנובמבר 2017

מגן מסך זכוכית לגלקסי נוט 8

מחפשים מגן מסך זכוכית לגלקסי נוט 8 ? מגן זכוכית מחוסמת לסמסונג גלקסי נוט 8 ? עכשיו באתר 2cover.co.il מגן מסך זכוכית לגלקסי נוט 8 במחירי השקה. להזמנות כנסו לאתר 2cover.co.il


במדריך זה קונה נסביר מדוע אתה צריך מגן מסך לגלקסי נוט 8עבור הערה 8 גלקסי ולשתף רשימה של מגיני המסך הטוב ביותר זמין. מגן זכוכית טוב יכול לשמור על המסך שלך בחינם, הטלפון נראה נחמד וחדש.

עם גדול 6.3 אינץ 'מראה זכוכית מעוקל מגן המסך הוא כנראה רעיון טוב. הטלפון של סמסונג עמיד, אבל זה רחוק מלהיות הוכחה. שלא לדבר על קצה מעוקל יכול בקלות להיפגע. לכן אנו ממליצים לקבל מגן מסך טוב עבור הטלפון שלך.

קרא: 15 הערה הטוב ביותר גלקסי 8 מקרים

ישנם מספר סגנונות של מגן מסך זכוכית לגלקסי נוט 8 מגיני לבחירה. חלקם סרטים זולים בעוד אחרים הם זכוכית זולה. מצאנו כמה במחיר מתחת $ 8, ואחרים עבור $ 12, וזה הרבה יותר זול מאשר 200 $ פלוס זה יעלה להחליף תצוגה פגומה. High-end מותגים מכובד יש אפשרויות יקרות יותר לעלות למעלה מ 50 $.


8 הערה מסך גלקסי מגן
כשמדובר בקניית מגן מסך למכשירים עם מסך מעוקל, כמו הערה 8 של Galaxy, מומלץ לקרוא ביקורות ראשונות. הסיבה לכך היא כי חלק לא נראה מתאים את העקומה בצורה מושלמת. תוצאה של חוויית משתמש פחות אידיאלית. ומאחר מגן מסך זכוכית לגלקסי נוט 8 עדיין חדש, ביקורות מוגבלות עד תאריך השחרור ב -15 בספטמבר. עם זאת, עדיין יש לנו רשימה של מגיני מסך הערה 8 מסך גלקסי מן המותגים שאנחנו מכירים, להשתמש בו אמון.

קרא: 10 דברים מגן מסך לגלקסי נוט 8 יכול לעשות

אנו ממליצים להשקיע מגן מסך כדי לשמור על מסך גדול 6.3 אינץ 'על הטלפון החכם 950 $ שלך. גם ההוצאות $ 7-8 על סרט זול הוא טוב יותר מאשר כלום, במיוחד אם אתה לא לשמור את זה במקרה. הדגמים היקרים יותר משתמשים בזכוכית מחוזקת וזכוכית. זכוכית מזג הוא גם שריטה ו לנפץ עמיד.

גם אם אתה קונה מקרה, אנחנו עדיין מציעים לקבל מגן מסך. הסיבה לכך היא מקרה לא להגן על הטלפון שלך בארנק או בכיס מלא של המפתחות, או מן הסיכונים היומיומיים של החיים. ככל שחברות נוספות ישחררו את ההגנה, נוסיף אותן לרשימה זו. לעת עתה, שקול מותגים פופולריים כמו GLEP, Spigen, או InvisibleShield של ZAGG מן העיגול שלנו להלן.

Spigen NeoFlex 2 Pack

>
1/10
Spigen NeoFlex 2 Pack
Spigen הייתה אחת החברות הראשונות להציע עמיד מגן מסך זכוכית מגינים. עם זאת, מה שאנחנו ממליצים היום הוא לא עשוי זכוכית. במקום זאת, הבחירה שלנו היא הסרט NeoFlex מ Spigen. הם מותג מהימן, ואתה תקבל שניים במקרה אתה צריך תוספת.

כמה מגיני מסך אינם חלים על מסכי מעוקל כמו הערה 8 של Galaxy, ותגובת המגע קיימת או שהמגונן לא יישאר. כתוצאה מכך, Spigen חזר סרטים ישנים (וזולים יותר), אבל אלה עדיין מציעים שפע של הגנה.

את הסרט NeoFlex יכול לספוג את ההשפעה של טיפות ומצבים אחרים והוא מאוד שריטה עמידים. ובעוד זה לא יכול להציל את המסך מתוך נפילה ענק, זה ישמור אותו ללא שריטה.

Spigen מבטיח התקנה ללא קעקוע, ללא קשת קלה באמצעות שיטת יישום רטוב. הוא גם טוען 99.9% בהירות, ועובד גם עם מקרה מותקן. נסה את זה היום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה